O programu

UVJETI UPISA NA STUDIJ

Upis na doktorski studij Jezični, književni i kulturni kontekst ranoga, predškolskoga i primarnoga obrazovanja provodi se na temelju javnoga natječaja koji raspisuje Fakultetsko vijeće Učiteljskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, u pravilu 6 mjeseci prije početka nastave. Javni natječaj sadrži podatke o uvjetima i postupku upisa, broju mjesta, ispravama koje je potrebno priložiti te rokovima za prijavu na natječaj i upis.

Fakultetsko vijeće, na prijedlog Vijeća doktorskoga studija, donosi konačnu odluku o izvođenju studija za koji je raspisan javni natječaj, ako ima dovoljan broj pristupnika koji ispunjavaju uvjete za upis.

U prijavi za studij pristupnici prilažu:

- ispunjen prijavni obrazac i životopis

- dokaz o potrebnim kvalifikacijama (diplomu o završenome studiju),

- dodatak diplomi (popis položenih ispita s ocjenama i ECTS bodovima te ocjenu diplomskoga rada)

- prosjek ocjena ostvaren na prethodnoj razini studija treba biti najmanje 3,5

- dvije preporuke sveučilišnih nastavnika (ako je prosjek ocjena niži od 3,5)

- prednacrt istraživanja

- rodni list

- potvrdu o državljanstvu

- potvrdu ustanove ili druge pravne osobe, ili potpisanu izjavu pristupnika o plaćanju troškova studija

- službenu potvrdu o poznavanju jednoga svjetskoga jezika na razini B2 prema ZEROJ-u

- strani državljani prilažu potvrdu o poznavanju hrvatskoga jezika na razini B2 prema ZEROJ-u

- pristupnici koji su stekli diplomu u inozemnoj obrazovnoj ustanovi, dužni su prije upisa na studij Fakultetu dostaviti rješenje nadležnoga tijela o priznavanju inozemne diplome.

Na predloženi doktorski studij mogu se upisati pristupnici koji su prethodno završili neki od sljedećih studija i time stekli najmanje 300 ECTS:

  • integrirani preddiplomski i diplomski Učiteljski studij iz područja primarnoga obrazovanja
  • diplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
  • sveučilišni diplomski studij nastavničkog smjera
  • četverogodišnji diplomski studij nastavničkoga smjera prema ranijem programu koji je izjednačen s akademskim zvanjima stečenim prema novom studijskom programu.

Ovaj je poslijediplomski doktorski studij otvoren također i za upis svih drugih stručnjaka koji su završili nenastavničke studijske programe, uz uvjet prethodnoga polaganja razlikovnih ispita. Povjerenstvo za upis na doktorski studij usporedit će studijske programe pristupnika i donijeti odluku o sadržaju, broju i načinu polaganja razlikovnih ispita.

Pristupnicima koji su stekli magisterij znanosti ili su apsolvirali na srodnom poslijediplomskome studiju, Povjerenstvo za upis na doktorski studij može priznati dio obveza na ovome doktorskome studiju.


Voditeljica doktorskoga studija:
Prof.dr.sc. Dunja Pavličević-Franić
dunja.pavlicevic-franic@ufzg.hr

Zamjenica voditeljice:
Izv.prof.dr.art. Antonija Balić Šimrak
antonija.balic-simrak@ufzg.hr

Vijeće doktorskoga studija:

  1. Prof. dr. sc. Dunja Pavličević-Franić
  2. Prof. dr. sc. Siniša Opić
  3. Izv.prof. dr. sc. Tin Perkov
  4. Doc. dr. sc. Višnja Rajić
  5. Prof. dr. sc. Ana Petravić
  6. Izv. prof. dr. art. Antonija Balić Šimrak
  7. Izv. prof. dr. sc. Vladimira Velički

OPIS IZBORA PRISTUPNIKA S POSEBNIM NAGLASKOM NA OPIS KRITERIJA UPISA STUDIJA I TRANSPARENTNOST POSTUPKA ODABIRA PRISTUPNIKA

Vijeće doktorskoga studija odabire pristupnika za upis na temelju sljedećih pokazatelja:

  • uspjeh na završenoj prethodnoj razini studija (diplomski studij, odnosno dodiplomski studij započet prije stupanja na snagu Zakona, NN, br. 123/03.)
  • motivacijsko pismo
  • razgovor s pristupnikom o motivaciji za studij i planiranome znanstveno-istraživačkom radu
  • Pod jednakim uvjetima prednost u rangiranju imat će pristupnici s obzirom na:
  • objavljene znanstvene ili stručne radove iz polja obrazovnih znanosti/ i(li) relevantnih polja društveno-humanističkih znanosti
  • iskustvo sudjelovanja u znanstveno-istraživačkome projektu iz polja obrazovnih znanosti ili područja interesa doktorskoga studija, uz potvrdu voditelja projekta.

Imena izabranih pristupnika, njihove kvalifikacije, kao i imena preporučitelja, javno se objavljuju na mrežnoj stranici studija.

Trajanje poslijediplomskoga doktorskoga studija je tri godine, odnosno šest semestara. Ukupno je opterećenje 180 ECTS bodova. Riječ je o interdisciplinarnome doktorskome programu bez istaknutih smjerova ili modula, u kojemu se različitost očituje u odabiru divergiranih obveznih, alternativnih obveznih i izbornih sadržaja iz područja društvenih i humanističkih znanosti te znanosti o umjetnosti. Prvi i drugi semestar planirani su kao općeobrazovni program koji čine ukupno četiri kolegija, slušanjem kojih se stječu teorijsko-znanstvene i metodološko-epistemološke kompetencije. U prvome su semestru predviđena dva obvezna kolegija koje slušaju svi polaznici (Jezik, književnost i kultura iz perspektive odgoja i obrazovanja - 10 ECTS bodova; Metodologija istraživanja u društvenim i humanističkim znanostima - 10 ECTS bodova). U drugome semestru sluša se treći obvezni kolegij (Teorija obrazovnih kurikula u ranome razvojnome razdoblju - 10 ECTS bodova), a uz to, od sedam ponuđenih obveznih izbornih kolegija, student izabire jedan (10 ECTS bodova), sukladno užemu istraživačkome području. Obvezni kolegiji i obvezni izborni kolegiji, donose ukupno 40 ECTS bodova - 20 u prvome i 20 u drugome semestru. Preostalih 10 bodova u svakome semestru (ukupno 20 ECTS bodova), doktorand prikuplja sudjelovanjem u dodatnim aktivnostima (npr. radionice, okrugli stolovi, tematske rasprave i sl.).

Od 3. do 6. semestra ostvaruje se program strukturiran kao niz izbornih nastavnih kolegija i dodatnih studijskih aktivnosti u kojima se svaki doktorand uključuje u samostalan istraživački rad. U trećemu semestru, od ponuđena 22 izborna kolegija, doktorand bira dva kolegija (svaki donosi 7 ECTS bodova), u skladu s osobnim željama, istraživačkim interesima i temom buduće disertacije. Na taj se način ostvaruje 14 ECTS bodova. Preostalih 16 bodova prikuplja se sudjelovanjem u dodatnim aktivnostima kao što su radionice i okrugli stolovi, pisanjem prikaza ili znanstvenih radova, sudjelovanjem na znanstvenome skupu.

Četvrti je semestar predviđen za izradu i obranu nacrta (sinopsisa) doktorske disertacije, što donosi 20 ECTS bodova. Preostalih se 10 bodova ostvaruje provedbom istraživanja povezanih s temom doktorskoga rada.

Peti i šesti semestar posvećen je intenzivnom individualnom radu doktoranda sa studijskim savjetnikom i mentorom, u okviru tzv. mentorskoga kolegija. Pri upisu se svakome doktorandu dodjeljuje studijski savjetnik ovisno o iskazanom istraživačkom interesu pristupnika. U petome je semestru predviđen dovršetak istraživanja te pisanje i oblikovanje doktorskoga rada uz kontinuirane usmene i on-line konzultacije pod mentorskim/sumentorskim vodstvom. U šestome je semestru predviđena obrana doktorske disertacije. Ukupno je za izradu doktorskoga rada predviđeno opterećenje od 60 ECTS bodova.

Sukladno opterećenju od 180 ECTS bodova, tijekom doktorskoga studija predviđeno je ukupno 5400 sati koji se realiziraju u neposrednom radu doktoranda s mentorom, savjetnikom i nastavnikom, u dodatnim studijskim aktivnostima te samostalnim aktivnostima doktoranda.

Tijekom doktorskoga studija za studente je predviđeno nastavno opterećenje od 1620 sati (54 ECTS boda), od toga je za izvođenje neposredne nastave u obveznim i izbornim kolegijima predviđeno 140 sati.

© 2020 Učiteljski fakultet, Savska 77, 10 000 Zagreb, Hrvatska
Izradio Webnode
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti